Pages

nanti aku follow balik!!!

Monday, November 29, 2010

jauh dari blog!!!

sudah ku bilang,jauh kan diri dari blog kalu marah...x pe la..ni blog aku.....
bangkai tol ar....this is my way kot...just follow what i want....kan mudah je hidup.....cceeiissss...

Gosip yg aku rasa teruk!!!

salam gosip sume. ni nak habaq ni,.aku ni kan bab2 cerite panas kan memng laju kan. chanel sentiasa baik.cite buruk ke,citer kurang buruk ke...cite lawa ke..sume aku ade...tetibe tu,td aku dpt tau pasal satu gosip..pasal aku!

WHAT THE FOOD...

hamboi...gosip ni agak dsyt gak..nk gelak pon ade..
tau tak ape...gosip tu mengatakan aku dapat keta viva hitam dari sesorg untuk tolong wat bsns sewa kereta...hampeh tol,aku jage keta tu..dlm masa yg sama, kalu aku gune..aku bayaq kot...

kalu betul la...perrrghhh..bahagia kot dunia ni...(akhirat jgn ckp.......aduuuss)
ye la..ade org sponser keta kan..mau x bhagia...ceeitt podah

Saturday, November 13, 2010

lelaki semua same je!

hehehe...terbaca post kawan aku. bnde betul kot.
kenapa ek, kalu perempz kapel mesti bngge., ayat yg x boleh blah, "bf aku x tau, die baik" x pon.. "die lain la"

tp bile dah clash..."ahhh,sume laki sama je!!"
hahaha...bukan nak bias tp memng betulkan, emo pompuan kekdng tu mcm sot sikit..opss...just my opinian k.

iklan

org suka baca yang ni ke??