Pages

nanti aku follow balik!!!

Powered By Blogger

Friday, August 27, 2010

dark coklat

aku kan ade cite pasal tanggung jwb ngan dark coklat.....
hhahhh,,,mesti x baca lagi...so, ape kate bukak balik entry lama..bace!

dan aku dapat dark coklat yg plng pht..iaitu aku terima satu jawatan yg agak berat..iaitu,presiden kolej cempaka, kire Jawatankuasa Perwakilan Kolej (JPK) la ni...

x tau la asal amik, maybe sebab dr dulu minat bnde2 mcm ni kot..tp tu la, bile dah kijo ni, dpat la rasa kepenatan dan kesengsaraan,

bygkn,bulan posa la kene uruskan kemerdekaan,bakti siswa, konvoi dan mcm2 lagi....

tp kire ok la,,sebab sy ade MT dan Exco yg sgt bbooommm!!!!

timbln 1 dan 2 masing2 pernah jadi jpk b4 ni....so diorg sgt membntu...bnyk

su pon sama,pernah jadi jpk...dan die pon bersistematik...nasib la...memang die akan remind aku...exco2 jgn ckp la...sekrng ni memsng tgh bz uruskan bakti siswa, ade setgh uruskan hiasan kolej, ade plak uruskan konvoi...memsng bz...aku plak....pon bz...lagi bz bile kene pnggl untuk menghadiri mcm2 bnde...haaiiyaaa..penutupan la..,,makan2 la...(suke...)...

tp sy suke bz!

tetibe teringt biro makanan dan kesihatan.....berjaya gile...harap2 jpk cempaka pon sama....huhuhuhuhuuuuu.....

2 comments:

Qila Jimmy said...

selamat menjalankan tugas kerry~:)

kery said...

tq qilah......harap akan jadi terbaek...

iklan

org suka baca yang ni ke??