Pages

nanti aku follow balik!!!

Powered By Blogger

Tuesday, March 22, 2011

Famil Day Cempaka

fuhhhhhhh~~~~~~~~~~~

lega gile aku,. family kolej aku dh berlalu..hari sabtu dan penutup ahad. seriously. ini adalah aktvti yang aku handle yg aku rase paling bnyk dugaan..naahhh,, nak tau dugaan die ape...bace ek.

1st dugaan- famly day mesti dilakukan oleh presiden kolej. Presiden thn lepas x berjaya buat. dan aku plak patut buat sem 1 tp tangguh sem 2,,,tp nasib la buat kan..cume pressure spy bnde tu jalan ada. ye lah, fmly adalah yg pertama kali kot. dan aku penggerak kepada progrm. dh ar ade suara2 lucah yg mengharap aktvti aku x berjaya,. cisss, nasib dah lepas.

2nd dugaan- nak cari peserta, ommaaahhh,,, punye lah susah.. wat the fish betul..bukan ape..aku risau ajk lagi ramai dr peserta. lgpon kene bayar..tu yg ramai x nak tu. x pe lah,bnde kecik

3rd dugaan- penggerak die bukan nye Jawatankuasa Perwakilan Kolej aku tp penghuni cempaka yang aku pick. dan nasib baik,,aku bersyukur sgt, diorg sbnrnye hebat jugak dlm buat keje. masing2 reti dan tahu nak buat ape. bravo..

4th dugaan- ini paling hampeh lah. support dr pihak atasan. bygkan bile aktvti yang makan belanja hanya rm2000 terpkse aku ubah balik jadi rm1035 tp last sekali aku x dpt pape.. aku just gune duit penyertaan. x dpt cash dan berhutang. sabor je lah.dah tu, tiada pon staf, atau felo yang dtg hari sabtu...ok lah kalau ari sabtu je..ahad penutupan pon sama,. tiada pihak atasan.. serius aku rasa bnde tu x patut ade.. lantak lah, janji aku jalankan tanggungjwb aku., papehal setle kat pdng masyar...

hebat gak aktvti dijlnklkn tnpe dpt fully duit. cume boleh claim je nanti,.

tp seriously, ari sabtu berjalan dgn jayanya. wlpn ade yg x dtg. tp sume org sporting. even kene makan sotong busuk pon diorg sanggup. yang x boleh blah, main game sampai basah2. hahaha..betapa havoc nye dorg.

ari ahad malam penutupan.persembhn sume mantap2. sume hebat2..memang mini concert yang menjadi..tp sayang, tiada org atasan...dan sekali lagi...kesah plak aku. huhhhh(dlm hati kesah kot)..

yg penting, aku syg crew aku...thnx all...

2 comments:

amiraChan said...

yerkkk!! sOtong busuk!!korg mmg kejam!!haha..btw Family day haritu TerBAIKKKK!! best :)

Norashikin Abdullah said...

waa sotong busuk..x snggup

iklan

org suka baca yang ni ke??