Pages

nanti aku follow balik!!!

Powered By Blogger

Wednesday, December 16, 2009

zombieland~wakakaka~


semalam 16/12/09...dtg ar dak ifan ngan rais kat umah aku....macam biasa....dtg main sergah jer.....kali ni sopan cikit cos b4 aku masuk kete diorg ckp nk gi sbn.*ifan ar ckp,,kalu dak rais die main angkut jer*

mencekau cari duit....so aku try ar mintak kat ader budak yg pinjm duit aku.......wat the shit.....susah giler nk bayar.....giler ar.....pnjma dah lama...janji nak byar awal....tau tak...timed nak pinjam tu mcm rayuan and janji yg di taburkan...siap sewakan keta yg akhrnyer aku yg kene bayar sewa keta tu.....bile mintak bayar...kali ni macam alasan....baru amik lesen ar..itu ar...x nak plak berusaha mcm nk pinjm ritu...bley plak amik lesen kete dulu...hutang kasi bayar ar.....

hhhaaahhhh...nk jadi citer aku x dpt ar duit hutang tu...so aku pi sbn ngan duit x bnyk(x suker kuar kalu macam ni)

gi umah liyana kat senawang....hmmmmmm...dah lame x jumper minah ni....biler jumper jer die x berubah siot....bukan x berubah aper...tinggi die samer jer dr dulu...x cukup vitamin kot(sorry lyana)...

wokey...kiter teruskan ngan citer tew,,,,hmmmm...not bad.....lawak pon ader....


ni si woody harrelson....die wat watak tallahassee.....
die ni pelarian gak ar......sambil bawak van and senapng dier...
die tolong dak columbus time dak ni nk blk umah dier.....sibok ngn twinkies....sanggup korban kan nyawa sebab nk twinkies...rais ckp dier ensem...hehehehe....kene pakai spec......tapi mantap ar die berlakon....aku pun terkesima tengok die belasah zombiee.....



ni plak

Jesse Eisenberg...aka Columbus....die ni watak utama...penakut tapi dapat hidup....sebab die ikut peratuaran yg die wat sendiri,,,lawak sehh tengok mamat nie...x bleh tahan time nak tunjuk hero bawak moto......x lepas kawasan rumah dah eksiden.....bajet hero. Die bukan jer pandai bunuh Zombie tapi pandai gak bunuh ORANG!!!!





pompuan hebat
Emma Stone....(anak stonecold kot) aka Wichita *mcm name cat jer*
die ngan adik dier pon selamat...sebab diorg kaki tipu...berapa kali diorg tipu columbus and tallahessee.....die nk bwk adik die gi playland...aku luper name dier aper.....tp diorg ni sengal gak ar..kalu nk main kat theme park sekali pon main pagi ar...main memlm comferm zombie nmpk.....last sekali zombie sume berkumpul kat theme park tu.....best gak kalu dapat naik sume mainan tu percume.......



adik cute
budak ni litle rock adik pada wichita...
die ni pon pndai kelentong....pndai giler...ngan kakak same jer....dak ni ifan ckp comel...hmmmm...kali ni betul...memng comel...die ader twinkies kot rupenyer...saje x nk bg tallahesse....







paling bodoh...
bill murray.....watak die adalha die yg fames.....masih hidup kat rumah agam die...cos die menyamar jadi zombie....memule time die takutkan waci ngan talla die just kene pukul ngan katu golf jer...

tapi time die takutkan colmb ngn litle die kene tembak ngan colomb...mati katak jer....lawak tullllll




pas abis tengok citer ni teman si rais plak....dier nk beli hadia mak die katernye....
lame gak ar pusing jj...pastu makan mcd...yana blnje...
lawak gile kot cos yana dah menggigil kos dah pukul 11...abg dier dah call...aku plak takutkan die...cakap yg aku nk tengok abg die pukul dier ar....nk tngok die kene humban la...

last sekali kitorg berborak ngan mak die iaitu bekas ckgu kh kitorg...nasib baik time kat kelas dulu kitorg baik....*rais je tak...ahakz...*

No comments:

iklan

org suka baca yang ni ke??