Pages

nanti aku follow balik!!!

Sunday, February 27, 2011

spec with new lens..

wokey la,, hari ni aku nak membebel pasal spec aku...cis..cis...dan cis....

b4 ni kan, spec aku retak seribu bhasa masa pnjt gunung santubong. retak kepada 3 bhgian,..siap boleh wat jingsaw puzzle lagi. retak plak sehari sblm bufday..sehari lepas bufday blk umah...(sila klik untk tau nape aku balik). dgn spec yang pecah,turun airport..(saje pakai biar nampak tragis.,)

dan yup, mak aku nmpk dan memang tragis..blk umah terus dapat spec..jenama Ray.Ban..perlu untuk bgtau jenama,..sebab seronok,aku pon pakai la spec tu tanpa keraguan.



setelah hampi sebulan pakai. baru2 ni aku pon gi la cek power mata ngan power spec. dan mcm biasa...belah kiri 100..belah kanan 850. xde la shoc sebab memang dah tau..(cina tu yang shock kot)
tp bile cek power spek,. belah kanan 50. belah kiri 75....vodoohhh...bengang aku ngn tukang buat spec aku...memang cabai...dah tu..terus call mama..mama pon ckp..x pe..nnti mama tolong..pastu call kakak, kak reni ckp, nnti tolong..nasib la ade kakak kan. lepas kak reni masuk duit..gi la betul kat..beli lens baru. lepas pakai je lens baru..aku rase lega sgt,..seronok..dan palin aku ingt...aku nak BAKO kedai spec kat pd tu..ratakan buat tanam cili!!!

2 comments:

ouppss said...

hahahhah...ermm..ko tue yg cuai sngat...orng lain p gak mandi naik gunung...x smpai retak pown spec....ermm..bab power mata ko tue...ermmm...rsa2 mcm nk hampi buta kowt...ahahhahah

kery said...

emmmm....lalalala....retak bukan salah aku..time tu org lain pegang kan...masa aku pegang x jadi gapo pon....

iklan

org suka baca yang ni ke??