Pages

nanti aku follow balik!!!

Powered By Blogger

Monday, July 30, 2012

Janggal

Janggal gile aku(janggal=kwn ganjil...)

mungkin sbb dh lama x mnaip. aku rasa ade je yg salah...ade je yg x betul..x tau asal. plus, bile aku bukak dashboard aku..sume dah lain..erkk..ok..

terasa muda utk explore balik sume..haiihhh...x pe..ade bnyk masa..so, aku hupdate 24/7 since hidup aku memng dok dlm bilik je..sedih plak aku rasa bile hidup memnjng kat dlm bilik je. sebab tu aku suke aktif..duk dlm bilik pemikiran boleh jumud...(amacam...vocab baru abbe aku gune,jrng gune itilah jumud ni)

ttbe aku segan nk negok list yg aku buat time bz ritu..time bz ritu..aku ade nk cube itu ini..tp x dpt buat sbb FYP...tp x pe la...aku listkan..bile dh x bz..aku kmbli ke dunia maya...tp time kat UNIMAS aku gerak gak ar kan..pegi sana, main sini..tp bile blk umah..hamikk...bilikkk je..x baring, movie, x movie twitter ngn FB.. sekali tu je aku x on9 FB..sebab kene virus..kalau x..memng 24/7 aku online...hahha..dah mcm max 24:7...eeiiuuww..k..out~~~

No comments:

iklan

org suka baca yang ni ke??