Pages

nanti aku follow balik!!!

Sunday, October 21, 2012

Tips Hangout! - no MAYA

 Mesti sume pelik....nk hangout pon ade tips...ehh, haruslah ada. sume bnde ada tips dan cara tertentu., so,,kite dpt hangout yg berkualiti.

jgn ingat, bile nk hangout, pakai baju cantik., touch up muke, perfume sikit..pastu jalan!! ohhh...itu sonang..tp ada satu bnde time hangout yg kite kene sntiasa alert. iaitu HANDPHONE. lebih2 lagi handphone yg canggih, smartphone la,,BB la, android la, note la..dan mcm2 lagi.







Handphone ni, parah gile.lagi2 yd dpt access internet dgn mudah. YA ALLAH.
Kalau korg kene, kuar ngn kawan2. tp memsng cek nset.. gelak2 nengok nset..kalau nk mcm tu. baik duduk dpn lappy..bermaya la smpai mati!

kelemahan bebdk zaman sekarang adalah komunikasi. ye ar..sebab asyik beno dgn twitter, FB, Komen sana..komen sini..bile jumpe berdepan, awkward. yang x boleh balh..ko kuar ngn kawan. tp ko boleh bermsg2 bagai. kalau ko nk kuar..nk jumpa.tolong lah.. CAMPAK HANDPHONE ketepi. x sama tau beron9 ngn bermsg.

Kalau dah tau nk kuar..x yah kot berMAYA sgt.. org depan mata ko rasa sakit dowh..serius sakit. ko bygkan..ko ngah cite sedap2..die kusyuk bertweet or berkomen bagai. Ada yg cakap.. dorg buat mcm tu., sebab KAWAN TU BOSAN atau NAK HILANG AWKWARD.. tp sedar sikit..kalau ko asyik mengharapkan maya,, time realiti cmne??? kawan bosan..ko try la bg x jadi bosan..sebab ko nye perhatian kt tmpt lain lah kawan ko akan bosan.



Aku pon pernah ada BB gak...on9 je gune phone. TAPI, bile kuar. aku letak dlm poket je..if call or msg baru bls. tp sependek yg boleh.. so that dpt mnghabiskan masa dgn kwn2 secara berkualti.

SUCKS WITH THIS NEW TRENDS!!!

memng dunia ko bosan ek sebab tu bermaya je!

No comments:

iklan

org suka baca yang ni ke??