Pages

nanti aku follow balik!!!

Powered By Blogger

Thursday, July 7, 2011

Persetankan EGO anda!

EGO, bnde plng dsyt...as wat i said b4, we must not use FB or blog when our hormone is not balance.

ok, ade la budak ni, die nyibuk (i use this word bcoz aku post kat org lain, tp die yg nyemak nak komen gak)

and one of the comment maybe make her sentap for a while. actly ayat tu x sentap. dan seterusnya, mule lah die komen mengikut emosi. dan aku pon balas lah ape yg die cakap.well, ego babe, die kutuk aku, aku bg blk ar.. dan last sekali, sebab aku pon dah x tahan dan nak bg ayat yg akan terus menghabiskan perbalahan, aku gune words kaw2 dan komferm memng makan dlm, dan words yg memng akan matikan terus. dan yup,, ianya mati teruss

pastu, lama sikit aku rasa macam...hhmm,,x baik la plak kan..mintak maaf je la. ok, aku pon ke page die kononnye nak PM je la yg aku nak said sorry and so on. tp sygnye,,,die dah remove aku. adakah aku rasa nyesal. hmmm,,,ade sikit,. tp bile pikir balik. x kot,. sebab aku tau yg ego aku x tnggi pon..siap nak mintak maaf, tp tu lah. bile x boleh pikir betul2.. dgn mudah je remove. alaaa,,,,stndrd la tu. dan adakah aku rasa rugi,. oh yee...ianya satu kerugian sebab we are frend from form 4. adakah aku ego sebab x click add friend. oh, x KOT...sebab not me yg meremove-remove ni. org dah remove, perlu ke terkedek-kedek aku nak add blk?? x delah se desprate tu kan. kalau kwn smpai sini, so aku yakin ianya akan sampai sini. mngkn ada bnyk kenangn, tp x pe la, biarlah kenangn tu terus aku ingt,. sebab aku yakin. kawan bukan mcm tu. dan aku yakin, aku ade kwn2 yg lebih superb.

Pape ponn,,,sorry dude, ape yg aku komen tu memng ape yg terlintas di otak, tp di hati. hnya yg kenal sape kery je akan lebih mengetahui. mungkin aku x suka, mungkin aku meluat, namun, untuk membenci seorg kawan., itu tak kot. daaaaa

No comments:

iklan

org suka baca yang ni ke??