Pages

nanti aku follow balik!!!

Monday, July 4, 2011

PLKN

ok...kali ni aku akan pastikan..tiap hari....akan update satu entry....(errmm...ni azam thn lepas rasanya....mampu berthn selama 3 jam je)

ok,,pasal PLKN..aku selalu pakai bju plkn, kasut plkn, tuala plkn..dan org akan tanya?? ko masuk PLKN ke??? best x?? aku pon dgn bnnge jawab..bapak aku jurulatih..aku x kene pon..

dan diorg akan ckp,,laaaa...rugi ar x rasa PLKN mcm mana...dan aku dgn bnnge jawab..alaaaa,,,sume aktvti tu aku dh buat time aku stdy kat MRSM Terendak. ye ar, kat sana klan askar..Kem2 die sume stail askar..stkakat abseling tu, aku pernah buat.,menembak?? aku pon pernah buat..mlh,,lebih dsyt..so.. X RUGI PON X PERGI>

ok lah...the true is..aku JELES...

paham x??? sgt cemburu..sebab ape...

1) dekat sana bnyk aktvti..best gile. kalau lah aku dpt join..mesti best.
2) kat sana ramai kawan...dari brmcm2 tmpt..
3) bile isi botg UPU or mana2 borng on9...die akan tanya..pernahkah anda mengikuti PLKN...so, aku x dpt nak tick ruangan tu....ciisss

nampk x. sebenrnye aku sgt jeles sebab x berpeluang nk join...bpk aku suruh..tp aku fokus kepada kerjaya aku iaitu menjadi kuli or promoter kat Departmen Snails. aku x pernha kesah pon psls PLKN dpt duit. kalau pikir duit..aku keje jadi kuli,,, dlm 3 mnggu je...dah dpt RM6**.**

PLKN dapat rm450 je untuk 3 bln.. so, pasal duit x de la aku kisah sgt kan..cume tu la..terlepas peluang untuk cari kawan reramai....hhhuuhhhh

2 comments:

nurliyana said...

1st yg aku nmpk..ko mmg mte duitan....ahaks..
2nd:byk sgt typin error..klo aku cikgu bm mmg byk da kne ptg mrkh..
3rd:mmg ko rugi pon..sbb xdpt pgg title wira/wirawati.
4th:ko xde sijil tu..
enough..maseh..

amirulspurs said...

mcm ckp td,kt tdk dah alami sume tuu.its okayy laa.cuma kalau kat PLKN dapat kawan.tuu jee.lain biasa je

iklan

org suka baca yang ni ke??