Pages

nanti aku follow balik!!!

Powered By Blogger

Tuesday, January 18, 2011

naik moto!

tadi time abis kelas kol 9 pagi(kelas sejam saje...semata kot) rase nak blk bilik..lalu ade sorg member ni nama anuar pelawa naiik moto...aku pon...okkkk...(sebab memang rasa cm mls2 ubi je nk jln kaki.,..kalu die x ajak memang naik bas kot...(padahal fakulti nagn kolej x jauh mana..sekangkang dinasour...)

time die bawak tu...die terlepas simpangnk ke kolej aku kat belah kanan...aku cakap ar..." nuar kanan..." lepasa tu otomatik die turn right...dah ar nak langgar tembok kat bawah tu..ade dak pompuan,.,aku plak dgn kuatnye jerit.. pu*i...pu*i..pu*iiiiiiiiii

hhhahh.,..x sengaja..segan je sebab bdk tu tgk slack.....ampun ye wak..sy x sengaja sesngt....yg penting anuar senget......hahahaha

1 comment:

Norashikin Abdullah said...

tu la..len kali x pndai bwa,,jgn bawa..haha

iklan

org suka baca yang ni ke??