Pages

nanti aku follow balik!!!

Sunday, August 21, 2011

guyzz and gurlzz duit PT dah masuk!!


Nah!!! berputar mata aku nengok duit wei..walaweiiii...heaven. tajuk entry aku sbnrnye adalah salah satu bnde yg aku nk baca kat FB la dlm minggu ni.

kalaulah bnde ni betul2 terjadi! perrghh./.shoppng raya sakan la wei...hehehe,,jap,owwhh..yup..x de pon duit pt masuk. tu adalah harapan aku...aku sgt berharap aku terbaca post ni..dan bile baca of coz la harap ianya terjadi

tp, aku pikiaq balik..memng naya la kite sume kalau PT masuk awal! for sure..plng koman rm200 akan di gunakan utk berjoli untuk raya..sebab dlm tu ada bnyk..so dgn selambe nye kite akan ckp "ala,,,200 je pon..ada bnyk lagi dlm akaun":

tp x bagus kan buat mcm tu..duit PT gune untuk study la...hhhmmm..ok, aku tau,. aku x berapa layak ckp pasal tu sebab aku biasanye jadi peserta terawal yg habiskan duit PT..hahaha..ala,,,ti aku keje aku kene byr gak kan...hahaha...bile la kan...

3 comments:

✿ cik pieQa ✿ said...

hais ! teruja gile tengok tajuk entri tu td. ingt betul2 masuk da. hehe !

ezral ghazali said...

mati2 aku ingat dh masuk!!

kery said...

excited kan kalau dah masuk...hehehehe...ampunnnn...hahhaaa

iklan

org suka baca yang ni ke??