Pages

nanti aku follow balik!!!

Thursday, August 25, 2011

buat baik dibalas baik,..tapi...

ok..sume org pernah dgr kan..buat baik dibalas baik. buat jahat di balas jahat..
tp tadi, yup..selama ni aku buat baik.(x yah ckp ar kan..nnti hilang pahala)
wlpn aku x sebaik mana, tp bile suruh aku buat..(wlpn kekdng mulut bebel itu ini, tp tetap buat)

tp bile kene time aku memerlukan bantuan...sikit je pon.. x bnyk...pergghhh...susah nye nk dpt. wahh...bls blk tu.. ckp itu ini..tp at the end..x tolong pon...punye ar sadis. bengang dowhh...

aku dapat keta aku,, aku terus lepak pntai..aku diam je memule...x semena aku geram yg sgt2..aku jerit kat situ..walawei...nasib ar x de org..yang pasti mencarut ar...pergghhh!! slh kot cara tu..tp tu ar..tu je cara nak hilang bengang...dr aku tumbuk muke org awam. baik aku jerit..(walaupun itu bukan cara yg betul)

lepas tu aku blah, cari kwsn yg ramai org. bukan lah cari sebab nak jerit..hotak ko..bikin suspend pntai pd je..dpt port baik aku dok hadap laut..walawei..angin sepoi2 bhs..tenang wa ckp lu..angin tu tiup2 menmpar pipi ku yg makin bulat selepas 4 bulan dok kat rumah..lama2 angin tu mcm menyepak muke ku kuat2....makin lama makin kuat angin...pergghh..angin ni nama die angin ribut..aku pon blah...

dekat FB..kwn aku ingtkan. yup.. buat apalah aku pikir org yg x tolong aku tu.. dr akui harap blsn die..baik aku harap balasan tuhan.,. sgt penting kawan2 ye..korg nak release tension pon release ar.tp buat bnde kene ikhls..hhmmmm,,bile jadi mcm tu aku mcm tersedar..kalau aku pikir mcm ni

"aku tolong ko ok,,time aku susah ko blah..mati ar wei"

alamtnya sia2 je selama ni pertolongan yg kite bg kan...hilang ikhlas...

lebih bersemngt...wlaupun mcm tu mash terasa gak ar....hhuuuhh..kuatkan semangt..Gambate!!!

thnx aiza ngn amir :)

1 comment:

Atien Dyana said...
This comment has been removed by the author.

iklan

org suka baca yang ni ke??