Pages

nanti aku follow balik!!!

Powered By Blogger

Monday, August 15, 2011

kau menikam ku tertikam,

adoi.. ni nak habaq mai, haritu ade kes kat batu 4..batu 4 tu kwsn umah aku lah...Port Dickson. kwsn yg aman damai kine berdarah. semua nye berlaku dgn sekelip mata.. ade tu mata x sempt kelip dah kene.

apekah peristiwa berdarah yg berlaku?? mlm tu, ade sekumpulan india ni,.mabuk..pastu kat tgn masing2 ade pisau...diorg berlari ke kedai dan tikam ramai org..diorg main tikam je..
akui dgr terus nk pitam..gilak..sebab nye mlm tu kalau x memng aku pon nak lepak kat depan.

kwn aku ajak gi dpn.minum2...aku plak ngh bermls..pastu dgn memberi alasan nk siapkan report LI,, aku menCANCEL kan lepak2 itu..nasib aku cancel kan. rupenye ALLAH lebih mengetahui..terkesima jap.ramai kot yg kene tikam.tp somethng fishy la sbnrnye..ni bukan fishy bau ikan masin ke ape..tp aku rasa sbnrnye diorg x mabuk.

1st..kalau mabuk, die mesti tikam kawan2 die gak. ni ramai2 tu boleh je tikam org lain. x tau plak kalau mabuk2 tikam org boleh pilih mana kawan mana bukan. dan satu lagi, nape org mabuk lepas tikam org lain die lari dgn lajunye??? kannn...mabukkan itu..kalau aku ade kat ctu. mungkin aku keja pakai keta... langgo terus...senang. x yh nk tnye mcm2..

aku bukan nak wujudkan perasaan bnci kaum india ye.. sebab aku ade ramai kwn india...dan kwn2 aku sume baik2. x kire bangsa.. apalah ada pada bangsa kalau asyk gado2 kan. aku respect gak kat org2 sekitar,,sebab x de plak menjlnkan kempen anti itu ini..ye r..sebab group balaci bodoh tu?? semua bangsa india dapat nama buruk.. nasib dunia dah berubah. org boleh berpikir..kalau KO busuk, x bermkna bangsa KO pon turut busuk!

2 comments:

Aainaa Aqila Khairuddin said...

eh betul ke?
kenapa tak pernah dengar pun?

kery said...

x pernah dgr...sebab dorg dediam je..memng x masuk berite...kes polis kan

iklan

org suka baca yang ni ke??