Pages

nanti aku follow balik!!!

Saturday, August 20, 2011

PROMOTER....MALI..MALI...

 

mari2!!!
tudiaa...tadai gi giant. alah, bukan shopng raya, saje jejln cari stock mknan..lepas tu tengok ramai gile promoter kat depan tu..time masuk komferm selamat..sebab promoter tu tunggu time org nk keluar..pelik, kalau tunggu time org nak keluar, mestila org tu dh hbs shoppng..duit dh habis, x phm aku.
cume ape yg aku nk tegor ni bile ade sorg promoter ni dtg kat pakcik tu..die promote..promote..pakcik tu x nk pon..pakcik tu ngh jln nak keluar..die pkase pakcik tu..

"jom pakcik, ikut sy, isi borng ni dapat hadiah...x yah keluar duit pon..jom pkcik"

pakcik tu baik gile..die ckp x pe2..smbl senyum..siap angkt tgn tnda sorry..pakcik tu keluar je, terus promoter tu cakap...

"damnnn..bodo ar"

aku kt tepi tu mcm....wat the..wat the hackkk....!!!!
ade ke mcm tu.kamonlah..aku pon pernah jadi promoter. mana boleh pakse org..pakcik tu x buat pape pon..aku mcm nk gi kat situ, tunggu die promote..pastu aku nk ckp..dammnnn...ape bnde pakse2 ni..

kepada promoter kat luar tu..dan juga org2 yg berani tego..sile lah tego mane2 promoter yg bersikap mcm tu. bulan pose kot, dah ar pakcik tu lagi tua dr kau..kalau bulan x pose pon ko x boleh buat kat pakcik tu..actly x kire ar sape..pakcik ke, budak ke..respect la org ye....

ni ade gmbr2 cara nak promote yg berkesan..hahaha



mari beli..tp sorry dik, abg x boleh pegang. :)


syrkt mane la yg hanto lalt kaco aku makan ni! tp smart
omah,,,aku takut terpernjt je nnti....



erkk..patung ke org..lenguh kak nk pegang netbook lelame








 
dlm lori ade org ye...sgt pembaziran

No comments:

iklan

org suka baca yang ni ke??