Pages

nanti aku follow balik!!!

Friday, December 31, 2010

2010 nk pegi..2011 kemari!

lagi bape jam je nk habis dah 2010...hmmm...k..mari lah kite lihat azam thn lepas yg tecapai...mmmm...sorry...tiada azam...hahahaha

sebab pe thn lepas x de azam,sbb aku x ingt....

yg pntg..aku tau azam aku ape...actly tiap thn adalah sama...iaitu melihat kebahagian kwn2 ku dan membntu sesiapa je.....ok..tetibe teringt mak aku...die selalu tinggalkan ape yg die nak sebab org lain...smpai aku pon penat tgk..mak aku x kesah pon..wlpn bkn die yg berhutang....tp die tolong bayarkan...wlpn kene pape..die tetap tabah...

dan aku mengharap..thn depan...2011, aku akan menjadi setabah beliau...semoga aku x berkira....dan semoga aku mendpt ramai kawan yg memahami aku..dan semoga fmly ku bahagiaaaa.....itu yg pntng..dan last harapan...barulah untuk diri sendiri...semoga aku berjaya thn ni..aku akan fokus balik.....hhmmmsemoga lah aku berjaya...

aku percaya yg 'u' should come first...thn baru 'i'...
hhuuhhh...........dan aku ade satu tabiat yg aku x tau nk ubah atau nk kekalkan...tu next post la...nk layan ambng 2011...oowwhhh yee..kat pntai penoh org ngah main bola...mintak2 x de pape jadi...ye la..kalu turun bala bukan sorg je kene..tp masyrkt setmpt akan kene sekali..kannn

No comments:

iklan

org suka baca yang ni ke??