Pages

nanti aku follow balik!!!

Tuesday, December 28, 2010

berat mata memandang..rebeh lagi bahu yg memikul

hhhaaahhh...ni nak berstory ni....
ade org suruh presdin FAM letak jwtn sebab jual tiket bola dekat org indon...
siap ckp yg die bodoh la..jual tiket kat indon x de pendirian ar...tp masng2 x pernah pikir kan, ape kesan die buat mcm tu....kalu lah die x jual kat warga indon...rase2nye lah,,,dpt ke penyokong mlysia kat indon tu gi sokong malaysia????
jgn harap lah dapat..jadi, nmpk kan kesan die...pape pon yg berlaku..jgn risau...kite kan berhemah..x yah kutuk2....yg indon ckp rimau jadi kucing....ade ckp garuda jadi gagak....

kalau mcm tu..kite tunggu je perlawanan akhir antara harimau dengan garuda....

x pon, kucing vs gagak.....hehehe..kucing pon kuat wat....sekali terkam...habis lah gagak yg bisa mengotori kwsn2 bndr....

ps-ampun ye.....hehehehe....

No comments:

iklan

org suka baca yang ni ke??