Pages

nanti aku follow balik!!!

Powered By Blogger

Wednesday, December 8, 2010

saya BUNUH DIRI lagi...

kali ni..memang betul aku bunuh diri....td...jam 10mlm..aku buka fb...gatal tgn...nampk la ade budak sorg ni...ckp yg team unimas ade 3 org je untuk debat satu malaysia..dan diorg mencari sorg nenek bidan tok jadi bidan terjun...dan aku plak dgn rajin nye bertnye....seterusnye...dgn berbekalkan zero ilmu tentang pengetahuan...aku pon pegi gak esok kat UKM...memang aku bunuh diri.....

ape la nak jadi....mati sia2 ni...ok ye bakal teammate....sy hnye lah nenek bidan yang akan berusaha mencari isi....dan peringatan...jgn ade diantara kalian yang SAKIT,DEMAM,XDE SORE dan pelbagai penyakit yg akan menyebabkan simpanan bertauliah terpkse turun padang...AWAS ye!!!....

lup dup..lup dup...

No comments:

iklan

org suka baca yang ni ke??