Pages

nanti aku follow balik!!!

Thursday, December 30, 2010

biar papa, asal bergaya..tuuihhhh.....

haddoii..,kali ni jgn ngarut...tiap kali entry baru..mukadimah mesti ngarut..kali ni x boleh. btw,bile ye duit nak masuk..

bukan ape,sedih la bile x de duit ni..niat dihati nk membntu.tp sebab kekangan duit, xdpt nk wat pape...hhuhhh..jadi dah papa,,boleh ke bergaya???

aku bile dgr je perkataan ni..rasa nak duku/luku/lekuk/(senang cite ketuk) je kepala sesapa yg ckp..bia papa asal bergaya...haammbbooiii...dr ko papap dan bergaya..baik bersedrhana je...sebabnye,kalu bergaya sebab hutang,hahhh,,,ko nyusahkan diri dan juga susahkan pemberi hutang tu...(kengkawan unimas...ini tiada kene mengena dgn probm aku ye,..hahahaha.......)

org biasa pakai memahal dan berjenama sebab nk org pndng up sikit..addooii..kamonlahh....itu dulu,sekarang tidak..(suke hati je aku bubuh kayu ukur kan...betul ke ni)..alaaa,takat pakai kete mahal, x semestinye kaya...

bukan nak ckp ape la....kite kan..kalau hidup kat dunia ni.,jgn sesekali bergaya dlm masa yg sama menyusahkan org lain...x bagus ye....ccehhh..aku tulis pndai..diri sendiri???
ya Allah...jauhkan lah...

bukan ape...aku sian tengok, org yg disusahkan tu....sebab aku selalu kene...hhaaiiyyaaa...mlang kan...selalu je kene...nk wat cmne...sedih tengok org susah..padahal diri sendir kais pagi makan pagi dan tgh hari...kais petang makan untuk ptg dan malam...punyelah susah aku ni.

cume dok kat umah ni lain sikit...2010 nak habis..harap dpt yg terbaik 2011....harapan aku...ehhh jap..kalu aku tulis pasal 2011...jap gi nak tuilis ape????
ohh..cannot..k ar..nk cari makan...bubyyyeeee......

No comments:

iklan

org suka baca yang ni ke??