Pages

nanti aku follow balik!!!

Tuesday, December 28, 2010

Its wonderful when a stranger bcome a friend but its realy killing pain when the friend bcome a stranger

sabar jelah...org selalu salah paham kan...cceeiiihhh
kekadang tu..ade yg dah berjaya....dah naik sikit...lupe terus kat bwh.
ini adalah lumrah manusia....bile susah kite cari kwn..kwn tolong...bile senang...buat lawan...

mcm ape yg kwn bhs aku,abg haja ckp...macam tajuk entri ni lah

perkara yang menarik adalah seorg yg tidak dikenali menjadi kawan...tetapi sesuatu yang jelik bile kawan manjadi seperti org yg tidak dikenali...

x best kan....
bile kite tnye. die ingt kite ni ape je..hello, i ask bcoz i care dohhh....
ala,,x kisah mana pon...

bile pikir balik..sbnrnye aku rase seronok..mknenye aku bukan org yg tinggal kan kwn susah aku...dan aku agak bangga wlpn lepas kwn aku senang,wlpn die lupakan aku, sebab rupenye..aku masih boleh membntu org lain..,,

ps-alhamdulillah..,aku berjaya kawal perasaan n x post bnde yg menyakitkan hati...

2 comments:

ikha said...

sabar je la ye..mgkn ada hikmah disebalik smua yg blaku.. :)

kery said...

yupp..agree wif u....bersabar je la...

iklan

org suka baca yang ni ke??