Pages

nanti aku follow balik!!!

Friday, December 31, 2010

1 post! ubah ke tak

wwahhh...selamat thn baru..(ttcchh..bosan gak gune words ni selalu..)

ok..aku x tido lagi..mata yg supe dupe hebat...lama sikit lappy boleh berlubang sebab mata kuar laser...addooii..kamonlah..mok tidorrr...

x pe ar..ok..b4 ni aku ade satu bnde yg aku akan buat dan mybe x berapa perasan..kalu aku msj ngan someone..thn aku fedup...i will use english...(rase manglish course my english is not so perfecto..)
wlpn aku tau words tu kekdng berterabur mcm gigi limah....tp aku gune gak ar..sebab pe ek..sebab, aku rase, aku dpt control marah..kalau lah aku terus gune bm...sumpah seranah akan kuar sebab aku memang hebati dlm menyumpah ni...jurus sesumpah tukar warna!

btw, dlm english pon i can maki maa....my favorite word is 'bitc*'...
hahaha...tu dr terendak tu...aku suke gune..smpai bebudak lain pon ikut gune...x bagus...masuk mtrx pon gune..smpai bebdk ni bleh ckp tu bnde yg aku suke sebut....shittttoooo....(wan azami yg ckp ar)

jadi..perlu ke ubah...x kot..biarlah..kalu mrh dlm english pon x nmpk sgt kan...
hhhuuhhhh....tp bhsa jiwa bangsa...kamonlah weii...

Memartabatkan Bahasa Melayu, Memperkasa Bahasa Inggeris....wahh....boleh jadi ckgu ni...(cikgu kaki maki...x sesuai kot kery)

No comments:

iklan

org suka baca yang ni ke??